close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פינוי דירות

מערכת שורשז תשרי, תשעו20/09/2015

שירות פינוי דירות נוצר בשנים האחרונות לאור שינויים שעוברים הדיירים. החלפה דירה, שינוי מקום מגורים או כניסה אל בית עמוס, מאלצים את הדיירים להביא חברה מקצועית שתפנה את הדירה שלהם ותכשיר אותה

תגיות:

מתי צריך לעשות פינוי דירות?
ישנם מקרים רבים בהם נוצר צורך לפנות את הדירה, אז נעזרים בשירותי חברה שמבצעת פינוי דירות בצורה מקצועית וטובה. למשל:

  • עושים שיפוצים בבית, יש צורך לפנות אותו עד לסיום העבודה.
  • עוברים בשעה טובה אל דירה חדשה, מעבירים את כל הציוד מהבית הישן אל החדש.
  • מקבלים בירושה דירה שיש בה תכולה מיותרת, חייבים לפנות הכל כדי שיהיה אפשר להכנס.
  • הצטבר בבית חדר עמוס פריטים ישנים ורוצים להשתמש בו.

תהליך פינוי

דירות
המהלך של פינוי דירות הוא הגיוני מאד ועובדים לפי הסדר. ראשית כל באים לבחון את השטח ולאמוד את הקף העבודה. כמה ציוד יהיה צורך לפנות? באיזה כמות מדובר? כמה זמן זה יקח? וכמה אנשים יעבדו במשותף? לאחר מתן ההגדרות אפשר להתחיל לעבוד.

ממיינים את החפצים שבבית שלב אחרי שלב. כל מה שלא ראוי לשימוש ואין בו צורך – מקומו בפח האשפה. דברים טובים שעדיין זקוקים להם נארזים בצורה מסודרת וממוינת במקום שלהם, מוצרי חשמל או כלים שבורים נבדקים אם יש אפשרות להחזיר אותם לתקנם ואם לא הם נזרקים. לאט לאט מקבל הבית צורה חדשה של בית נקי ונעים.

פינוי דירות – למי זה מתאים?
יש אנשים שחושבים כי יוכלו לעשות פינוי דירות באופן עצמאי. הם מנסים להשתלט לבד על הררי סחורה או ציוד ובטוחים כי יוכלו לחסוך את העלות. אך לאחר נסיון קצר הם מגלים כי מדובר במשימה מורכבת מדי, ואו אז הם נאלצים להעזר בחברה שעושה פינוי דירות בצורה מקצועית.

כי לאנשי הצוות של החברה יש כבר נסיון בתחום והם יודעים איך ניגשים לעבודה כזו. המיומנות והיכולת לקחת כל דבר בצורה הגיונית מסייעת להם להשתלט על עומס רב ועל פריטים אין סופיים.

לכן כדאי לשקול פעמיים לפני שמחליטים לעשות את הכל באופן עצמאי, לפעמים עדיף להעזר בשרות מקצועי ולחסוך זמן יקר של עבודה קשה ומתישה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה